Chachaři.cz, Stránky Fans FC Baníku Ostrava.

Jak dopadla akce Zachraňme Baníček? 2.část

Jeden z členů našeho sdružení nám zaslal text, který mapuje necelé tři roky působení současného vedení v FC BANÍK OSTRAVA. Jelikož většina členů výboru OS BB s textem souhlasí a klidně by se pod něj mohla podepsat, rozhodli jsme se jej prostřednictvím našeho webu zveřejnit. Různých lží a polopravd už jsme se mohli, prostřednictvím oficiálních informačních kanálů, zrovna tak jako nepochopitelně loajálních médií, dočíst HABAděj. Tady máte tedy pohled poněkud jiný, třeba pomůže k tomu, aby jste pochopili pochopili, proč se začíná část fanoušků stále častěji nelichotivě ozývat na adresu současných vládců FCB. Text je poměrně dlouhý, proto jej přinášíme rozdělený na dvě pokračování. 

 

První část najdete zde.

 

2.část

 

 Začátkem července měl být opět představen nový významný sponzor, ze kterého se po urgencích fanoušků a tisku vyklubal pochybný podnik jménem Chachar mobil. Rozjel se adresný ticketing takového rozsahu, že by nám CIA mohla závidět, což před začátkem sezóny odradilo velkou část fans a vyústilo k bojkotu kotle. Pravidla se měnila zhruba každý týden od mega buzerace a hromady lží, po nechutnou buzeraci a kupu nepravdy, až to spousta lidí přestala sledovat a začala šetřit na permici na hokej. Spolu s nemožností koupit vstupenku na stadionu, se to projevilo nejnižší návštěvou na úvodním kole za posledních asi čtyřicet let. A vedení klubu spolu s novým kolegou panem Hábou, autorem geniálních pravidel pro nákup permanentky, jen donekonečna vysvětlovalo, že jsme všichni letadla a nepochopili jsme, že je to vlastně pro naše dobro. I když byli několikrát usvědčeni ze lží a dezinterpretací, pořád se tvářili jako by měli svatozář. Hroší kůže se tomu říká. Navíc byli špatní i všichni ti, kteří na ten fotbal přece jen přišli, protože kvůli nadávání na FAČR, Damkovou a spol. dostal Baník několik pokut a klub jen poslušně platil bez jakékoliv snahy o odvolání.

 

 

zb_2_1.jpg (80 KB)

 

 Začátkem září vedení konečně kapitulovalo a umožnilo prodej permanentky bez rodného čísla a občanky. Nevím, zda tomu pomohlo i vyjádření fotbalové asociace, která nikdy rodná čísla po divácích nepožadovala. Bohužel spousta lidí nesleduje dva měsíce v kuse facebook, aby se dozvěděla, že se už milostivě mohou dostavit na fotbal bez odevzdání všech osobních i neosobních údajů. Některé pro změnu odradily fronty u pokladen, kde klub šetří, aby nemusel zaplatit 3 brigádnice navíc. Takže i když byl bojkot zrušen, návštěvy stále nestojí za moc. Baník má nejlepší výsledky za posledních několik let, sledují je však nejnižší návštěvy. A to vše v poslední sezóně, která není „bezdomovecká“. Pan Hába je však v klidu, pro toho jsou fanoušci jen 5% rozpočtu. Když pak chtějí dát fans nahlas svůj názor, už dopředu se vypustí fáma o chystaných výtržnostech. A ta plachta na L-ku ? To už není ani k smíchu !

 

 

zb_2_2.jpg (37 KB)

 

 

 Mezi tím se šéf klubu oženil a světe div se, jeho ženou se stala jeho dlouholetá přítelkyně, zřejmě jen čirou náhodou předsedkyně dozorčí rady FCB. Toho času se taky zjistilo, že transparentní účet je několik dní v mínusu asi čtyři miliony. Na dotazy nikdo z klubu nereagoval a důvod jsme se měli dozvědět až o více než měsíc později.

 

 23.10. byl klub fakticky přinucen uspořádat mimořádnou tiskovku ke zprávě o nehorázném vyhazovu 100% chachara Svěrkyho. Aby nevypadali tak trapně, přihodili k tomu konečně zprávu o nových skvělých investorech a novém sportovním manažerovi. Co se stalo se Slončíkem se jen můžeme dohadovat, že by byl taky odejít? Z téhle zprávy se opět vyklubal nekonečný proud lží, které byly samozřejmě během pár hodin a dnů vyvráceny. Předně, žádní noví sponzoři nejsou. Představil se jen jeden investor a to bývalý ředitel Raiffeisenbank  Žalman, ostatní je prý tajné. Akcionářská struktura se prý měnit nebude. Takže jak dostane investor svou investici zpět, když ne majetkovým podílem ve formě akcií? Koupil si snad nějakého hráče? Nebo si z Bazalů odveze sedačky, až je zavřou? Novým sportovním manažerem se pak stal odborník na slovo vzatý a všemi uznávaný…syn majitele klubu, který nasbíral zkušenosti pro tuto funkci během dvou a půl let právě jen v Baníku. Do představenstva se pro změnu dostal náš dobrý známý p.Hába, který se zapsal zavedením ticketingu, několika geniálními výroky a perfektní organizací v zákulisí, například tvůrci TV přenosů by mohli vyprávět…

 

 A co na to Tomáš Petera? Určitě na svých nesčetných setkáních s panem Šafarčíkem tyto kroky požehnal, možná i dobrou radu přidal. Na revanš se tak třeba nemusí bát, že by musel kdy své dluhy platit. Kde není žalobce, není soudce. Tak nějak potají se občas objeví na Bazalech, sem tam doporučí nějakého zaměstnance pro klub…

 

 Kauzu Svěrkyho se snažili zamést pod koberec tím, že z něj udělají hajzla, co poškozuje klub (co jsme taky mohli čekat jiného) a chce na něm své peníze, na které čeká několik let. Šafarčík si ze svých vlastnoručně podepsaných závazků zřejmě těžkou hlavu nedělá, takže Vencovi nezbylo nic jiného, než použít těžký kalibr. Jeho právník není žádný začátečník a v tiskovém prohlášení všechny dezinterpretace klubu spolehlivě vyvrátil. Ostatně, až dojde k soudu, bude jasno snad i pochybovačům. A jestli si někdo myslí, že hráč, který prakticky ukončil kariéru, má nad osmi mega mávnout rukou? Ať jde makat tři roky zadarmo jen z čiré radosti, že pomůže zaměstnavateli. Protože majitel nerovná se klub!

 

 „Bohužel“ se do těchto sraček vrátil zbožňovaný Baroš a bohužel hrajeme v horní části tabulky. Slovo bohužel je na místě. Baryho návrat totiž zastiňuje všechna ta svinstva, která se na Bazalech dějí a dává jim punc legitimity. Spousta normálních lidí si řekne, že to tam není zas tak hrozné, když jsou vysoko v tabulce a hraje tam i Milan, to zas někdo maluje čerta na zeď. Nemaluje, ale to vše ukáže až čas.

 

 A já se ptám. Je pan Šafarčík schopen vést klub tak, aby nebyl v záporných číslech? Zatím nepřivedl jediného finančně významného sponzora. Lže snad v každém veřejném prohlášení a ještě tak průhledně, že mu na to každý přijde. Na dresech nemáme jmenovky, jídlo, které servírují hráčům, nežeru ani na výjezdu a hrajeme s nápisem Vítkovice na hrudi. To však jen proto, že pan Světlík je sice ochoten sponzorovat mládežnický fotbal, ale zas natolik významný počin jak finančně tak fakticky to zřejmě nepovažuje, protože o sponzorování Baníku se na webu Vítkovice Holding vůbec nezmiňuje. Jedinými finančními injekcemi, které dosud udržely klub nad vodou, byl odkup Bazalů městem a jeho roční příspěvky. Ostatní sponzoři jsou z řad malých regionálních firem, jimž je samozřejmě nutno poděkovat, ale klub finančně nevytrhnou. Další peníze z města už bezesporu nebudou a jestli Šafarčík dokáže pumpnout i kraj, tak před ním smeknu. Přednost však raději dám někomu, kdo se nechce na Baníku jen napakovat a když už není co brát, tak se zdekovat.

 

 Do té doby budu skandovat „Šafarčíku táhni!“

 

 LzO

Publikováno: 06.11.2014
Kategorie článků Kalendář zápasů
Tabulka
Tým Z S B
1. SK Slavia Praha 19 41:7 50
2. FC Viktoria Plzeň 19 38:15 43
3. AC Sparta Praha 19 35:22 37
4. FC Baník Ostrava 19 32:20 36
5. FK Jablonec 19 31:16 30
6. FK Mladá Boleslav 19 31:22 28
7. SK Sigma Olomouc 19 28:30 26
8. FC Hradec Králové 19 17:17 25
9. 1. FC Slovácko 19 18:26 25
10. FC Slovan Liberec 19 28:22 24
11. MFK Karviná 19 23:32 23
12. Bohemians Praha 1905 19 24:30 22
13. FK Teplice 19 23:31 21
14. FK Pardubice 19 17:26 15
15. FK Dukla Praha 19 15:36 12
16. SK Dynamo České Budějovice 19 7:56 3
Napsali o Baníku Poslední příspěvky fóra Partnerské weby
chacharwear_logo_6013d40bdc6c9.png (20 KB)
 

m_bb.png (28 KB)
Načítám, prosím vydržte...

Přihlášení uživatele

Nastavení souhlasu s personalizací

S vaším souhlasem můžeme níže uvedené informace užívat k dále uvedeným účelům nebo je sdílet s vybranými partnery. Pro jednotlivé účely (typy zpracování) můžete upravit své nastavení a svou volbu potvrdit tlačítkem „Uložit nastavení“:

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Analytické soubory cookies

Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.

Marketingové soubory cookies

Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.

Nastavení souhlasu s personalizací

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Upravit nastavení" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů a používání souborů cookies.